En fin onsdag

Igår hade jag sista dagen på geriatrikpraktiken! Så skönt! Bästa dagen blev det också! Hade 5 egna patienter som alla hade konstiga mediciner, antibiotikadropp, vanliga dropp, sprutor, ont i hjärtat, osv. Det var lite kaos men alla fick nog det dom skulle tillslut! Fick också följa med en av patienterna till sjukhustandvården! SÅÅÅÅ häftigt! De drog ut tänder, klippte och sydde. Säger bara WOW!

Efter jobbet cyklade jag och Rutan till Läkerolen där Knaggen mötte upp. Vi skulle titta på Marcus som skulle ha konståkningsuppvisning! Det var riktigt roligt! Jag vill också konståka! Otroligt vad de små tjejerna (och Marcus) var duktiga. Jag är väldigt sjuk och satt och hostade och spillde ketchup på låren. Tur att jag hade en personlig assistent (tanten som satt brevid mig och gav mig servetter och som fällde ner stolen åt mig, hon trodde nog att jag var utvecklingsstörd)


Svincool klänning! Hon sjöng och konståkarna åkte runt henne! Tufft!


Hockeykillar som dansade med konståkningsflickor!


En stor stjärna blev finalen! Fint!

Min och Knaggens final blev dock en helkväll i det oväntades tecken! Sånt som vi gillar!

Nu ska jag bli frisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0