Inte igen!!

Jag håller på att bli sjuk igen! Vilken förkylning i ordningen det här året är det? Orkar inte!
Som tur är har jag fått Schweden-bitter av mina snälla systrar! Mirakeldropparna som hjälper mot ALLT.
Dropparna innehåller MASSA olika örter och en hel del vodka. Man droppar det i vatten och vips så ska man bli frisk! Smakar blomvatten och har inte lyckats göra mig frisk än men jag hoppas!
Fin förpackning är det också!

1.
4.

8.
30.

33.

37.
45.
46.
Luktar man ofta på dropparna så fördriver de smärtor och stärker minnet.
Vid tandvärk blandar man 1 matsked droppar med litet vatten och behåller vätskan en stund i munnen.
Vid kolik tar man 3 matskedar långsamt efter varandra.
Har någon feber, är het eller kall och är helt matt, så ger man 1 matsked av medlet.
De tar bort alla ärr, också om de är mycket gamla, samt sår och snittmärken
om man fuktar dem upp till 40 gånger.
Om någon inte kan äta med god aptit, så återställer de den förlorade smaken.
En berusad kan man få nykter ögonblickligen med 2 matskedar av dropparna.
Den som dagligen, morgon och kväll, tar medlet behöver inga andra mediciner,
ty dessa droppar stärker kroppen, friskar upp nerverna och blodet, tar bort
skakningar i händer och fötter
; kort sagt, de tar bort över huvud taget all 
sjukdom, kroppen förblir spänstigansiktet ungdomligt och vackert.



Kommentarer
Postat av: rutan

Låter som en bra meducin! Drick massor! o bli frisk tills på fred:)

2010-04-28 @ 21:28:09
Postat av: Störstasyrran

Tack Renate Carlsson!

2010-04-29 @ 10:16:52
Postat av: Erica

Krya på dig!

2010-04-29 @ 12:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0