Stockholmspåsk

Jag är i hufvudstaden och besöker Marre. Började dagen tidigt med att ta bussen till storstan där min finaste Sandra Himmelmann mötte mig vid bögringen. Mycket fniss och bus hann vi med innan klockan var tre och hon och modern var tvugna att åka tillbaka till Borås. Gud vad man måste älska att umgås med den bruden!
Provade lite sommarmode! Tycker själv att jag klär bra i hatt!
Så söta är det lätt att bli när man är så goda vänner!
Sjuuuuukt god cider på finfin restaurang med Martin när Sandra åkt hem!
Sjukt god mat på finfin restaurang! I like!
Nu på kvällningen tittar vi på Grattis Världen och äter godis! Myspys på äkta Eve och Marre vis!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack allra käraste för en fin dag i storstaden! Rulltrappan va skoj, bron över tågen också..och massa annat! Ses snart! ♥ ♥

2010-04-03 @ 23:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0