Allahjärtansdagspussutdelning

Jag har oändliga mängder pussar att dela ut!

En korg full med pussar går till Albert, Olle, Selma och Ester för att de är glädjen och lyckan i mitt liv fast de är så långt bort från mig!

En famn men pussar till mina fina fina föräldrar som bara är bäst.

Fyra stora högar med pussar till mina bästaste syskon som alltid finns där och är söta.

Varsitt tjog med pussar till mina Sandror! De som jag har haft alltid alltid och aldrig vill bli av med!

En säck med pussar till Knaggen, Helenis och Fia som gör mitt liv i Gävle helt underbart oavsett vad som händer!

Ett par nävar med pussar kastar jag till Rutan som jag alltid blir glad av att träffa!

Resten av pussarna får alla ni andra dela broderligt mellan er!

VAD VORE JAG UTAN ER???


Vägen mot mitt hav i motljus och vinter

Glittrande snö

Vass

Mer vass. Något snyggare!

Någon form av gräs

En Eve som njuter av allahjärtansdag ute i solen i Gävle när det är som allra vackrast!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Knaggen

ååh tack sötis! Oändligt många pussar tillbaka till dig! Minst 20 pussar! :)

2010-02-14 @ 17:22:06
Postat av: Erica

Jag tar en av "resten" då :)

2010-02-14 @ 20:18:15
Postat av: Fia

Å en massa PUSSAR tillbaka till dig!! Vad vore Gävle utan oss fyra liksom?! Puss, puss, puss!!

2010-02-14 @ 23:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0