Ensam hemma

Ikväll har jag varit ensam hemma. Det händer inte ofta. För det första är jag nästan aldrig hemma och när jag väl är det är inte ofta jag är ensam. Det trivs jag med. Men ooooh vilken mysig ensam-hemma-kväll jag har haft! Jag har lagat supergod mat till mig själv, tittat på snön som vräker ner utanför, kollat på tv, surfat, målat naglarna, läst Heja Abbe-bloggen (som för övrigt har tagit upp mycket av min vakna tid de senaste två/tre veckorna), bakat kladdkaka, ätit kladdkaka och kollat på Playa del Sol (säsong 1). Heeelt underbar kväll, helt för mig själv och med energi som gjort att jag inte bara somnat i soffan. Behövde nog den här kvällen för mig själv. Brukar som sagt inte hända så ofta. Men nu är förvisso Rut i Stockholm och Rob i Västerås tills på söndag så jag kanske får fler liknande kvällar i helgen.
Tyvärr har jag kollat igenom alla avsnitt nu. Vet inte hur jag ska klara mig utan mina snyggingar i gult. "De e en dolphin"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0