Soy semesterando

Jag har varit på kanarieholmarna och badat, ätit, badat, druckit, badat, solat, badat, promenerat och badat med mamma och pappa. Det var välbehövligt och skönt. Sa jag att vi badade? När vi inte var vid havet eller vid poolen var vi i innespat och badade pool, badade jacuzzi, badade finsk bastu eller badade turkisk hamam. Mamma oroade sig för simhud mellan tårna.
 
Maten var någonting annat som man kunde oroa sig för om man ville. Mest för att man inte alltid förstår menyerna. Men jag och pappa oroade oss inte vilket resulterade i att jag satt med en stor bit med RÅ häst(?) framför mig en kväll och pappa satt med en skål med kolsvart ris med tre räkor på. Jag kan inte för mitt liv minnas när jag skrattade så mycket förr. Pappas mun och tänder och servett var HELT svart efter den kalasmåltiden. Det var dessutom en väldigt fin gormetrestaurang så vi vågade inte lämna för mycket. Tur att man fick mycket bröd till sin råa häst så blev man iaf lite mätt. 
Tomtefar
Kille i en av alla miljoner master. Var nån stor seglingstävling. De skulle till St. Lucia i Karibien kom vi fram till.
Coolaste bilden från hissen! (Observera att pappa inte har alls mycket skägg här)
Superjuligt träd i gamlastan
Första dagen på playan. Galet vackert väder! 

Kommentarer
Postat av: rutan

Alltså du... jag undrar.... badade ni något på semestern? dåligt med bilder från det isåfall!

Jag fick äta svart ris på restaurangen i fredags! De påstod att man blev svart. de va gott iaf! Det där med häst lät inget vidare..

2012-12-03 @ 22:51:32
Postat av: Milla

Det går rykten om att dina badkläder, som vanligt, varit på vift....grannen två våningar ner känner mer än väl till dina olika bikinidelar?

2012-12-04 @ 06:49:21
Postat av: Heleniz

Haha Eve, strör du bikinidelar omkring dig??! :) haha rå fisk är ju gött men jag har aldrig hört talas om rå häst!! Gnäggade den? ;) låter som en bra semester tycker jag! :D puss

2012-12-04 @ 08:42:15
Postat av: Knagg

Haha va jag skrattade har borta nar jag laste om hasten. Var det gott? later ju sadar, men man kan ju alltid prova!

2012-12-21 @ 10:32:55
Postat av: knagg

at du nan glass da???

2012-12-21 @ 11:34:54
Postat av: knagg

at du nan glass da???

2012-12-21 @ 11:34:54
Postat av: knagg

at du nan glass da???

2012-12-21 @ 11:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0