My crib

Nej men titta! Där är porten! Spring så du får plinga först!
Nej men hej! Välkommen! Torka gärna av fötterna noga på dörrmattan, eftersom jag bor på första våningen hinner inget skräp eller slask droppa av i trapphuset och det ser så tråkigt ut med bajs på golvet!
Här kan ni hänga av jackor och mössor och sånt! Beundra gärna det fina kollaget med snygga brudar som Helenis har gjort också! Om ni går in genom dörren till vänster så kommer ni till...
...badrummet! Här kan man kissa, bajsa och duscha. Själva duschen är ganska kall men det ska Klas få åtgärda när han kommer och hälsar på! Min alldeles egna privata HSB-vaktis!
Dörren till höger i hallen går till min kombinerade walk in closet, skog och idolutställning. Här är det ganska hemtrevligt och kaosigt!
Rakt fram när ni kom in är köket. Det första man ser är min matplats med Annicka och Klas gamla bord och Helena och Pers gamla stolar! Om ingen kommer med ett bättre förslag så blir nog stolarna vita så fort man kan måla utomhus. Vilket är typ nu! Kronan är plastig och fantastiskt fin! Väggen till höger ser man inte men den har en silvrig fondtapet. I sann Johansson-anda är radion på nästan dygnet runt.
Om man vrider huvudet lite åt vänster så ser man resten av köket..
...med spis, diskho och massa förvaring!
Till höger i hallen är själva salongen! Här finns det ingen konst på väggarna än och det saknas ett skrivbord och ett gäng bokhyllor men det är ganska trivsamt ändå. Dessutom har jag gömt allt att-göra-kaos bakom soffan så det kan ni inte se!
Där står tvn! Den är en 52-tums LED-tv med allsköns bekvämligheter så som hårfön, GPS och brödrost!
Mitt sovrum. Eller verkstaden som de brukar säga i typ Halv åtta hos mig. Här sover jag, Älsklingen och Hugo gott om nätterna! Mitt mycket trendriktiga nattduksbord bär flera coola böcker, tillexempel Robert Gustavssons självbiografi Från vaggan till deadline.
-
Välkomna att hälsa på!

Kommentarer
Postat av: Erica

Fint! :)

2012-02-23 @ 19:50:40
URL: http://ericahallback.blogg.se/
Postat av: Ruta

Åh, det ser så evelinigt ut som de bara kan! Soffan ser ungefär ut som förra, fast felvänd! Jag har ett förslag på färg på bordet! Vore inte orange något!:)

2012-02-23 @ 20:02:22
Postat av: Fia

Det är fantastiskt! Jag känner mig redan som hemma!

2012-02-23 @ 22:25:27
Postat av: Milla

Snyggt! Bäst gillar jag att den gröna lampan fortfarande lever (den som står på det fina nattduksbord).

2012-02-24 @ 07:03:19
Postat av: Anonym

oh va fint du har det! Ser mycket fram emot att provsova soffan i sommar (:

2012-02-25 @ 02:46:54
URL: http://knaggtessan.blogspot.com
Postat av: Helenis

Mysigt!! Håller med Fia, känner mig redan som hemma! :)

2012-02-27 @ 11:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0