Nu ringer min Mensa!

Precis som Helenis har jag en helg helt utan planer. Ganska trivsamt har det visat sig, även fast jag hade lite ångest inför helgen. I fredags fick jag spontanbesök från min "lillebror" Pontus! Åh hjälp vad roligt vi hade! Vi skrattade hysteriskt och tävlade som ett eget lag mot Haagarna och Strömstedtarna i På Spåret. Vi fick bara två poäng mindre än förlorarna och vi var väldigt nöjda!
-
En sak jag skrattade mycket åt var när Pontan satt med telefonen i handen och plötsligt sa: Åh nu ringer min Mensa! samtidigt som han reser sig upp och går ut ur rummet med telefonen. Va? sa jag, VEM ringer? Pontus kommer tillbaka med lite papper och säger: Vadå? Jag sa att nu rinner min näsa! Han skulle ju bara snyta sig.
-
Imorgon ska jag med Helena och faster Carole på "bröllop- och balmässa" på Åhaga här i Borås. Carole har gjort en bröllopsbukett som hon ställer ut på mässan. Hon är superduktig med blommor så det kommer säkert bli jätteroligt att se!
På tal om Carole så fick jag en otroligt söt sjuksköterska av henne i examenspresent. När jag köpte ett "ljushus" häromdagen och placerade sjuksköterskan bredvid så PANG blev huset ett sjukhus! Mysigt!

Kommentarer
Postat av: Fia

Vilket fint sjukhus du har! Och då måste mitt vara ett växt hus då det står en massa blommor bredvid..! :)

2012-02-18 @ 21:03:47
Postat av: Erica

Åh, sånt vill jag också gå på :) Men om man inte får med sig den man ska gifta sig med är det lite meningslös :)

2012-02-19 @ 09:40:54
URL: http://ericahallback.blogg.se/
Postat av: Helenis

Hihih roligt med sjukhuset... :) Skönt att inte ha några planer fast lite stressande oxå. Vad ska man hitta på?! Åh va roligt att gå på mässa, fick du några presenter? :) Krääm

2012-02-20 @ 09:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0