Fotboll

Jag och Rut kollar också på fotboll och har fotbollssnack live. Det är inte alla som tror att vi är så speciellt intresserade med det är vi visst de! Se bara vilket rafflande samtal vi hade till Sverige-Ukraina.

R: De är inte så många av de där spelarna som man känner igen.

E: Kollar inte så noga

R: Äsch

E: Mellberg<3

R: Haha

E: Blev kär i honom och hans skägg som 8 åring eller nått

R: hahaha, gött

E: Aa söt!

R: Lustig är ett lustigt namn!

E: Hihi gulligt! Undra vad hans förfader gjorde för lustigt som soldat för att få det namnet

R: Ja men verklligen! tråkigt att vi är så mörka i kläderna!

E: Snyggt tycker jag!

R: men de ser så mörka ut!

E: Äsch! Stiligt! Som på bröllop eller nått!

R: De va ijfurösig snyggt med det gula "bandet"

E: Aa precis!

E: Jag tänker mig att Lustigs förfader var en sån som skulle hålla på å jonglera och göra kullebyttor och dra vitsar hela tiden. Den som drog ihop gänget och hittade på skojiga lekar när alla andra skulle vara starka, modiga och raska för att få heta så i efternamn....

R: Hahahahhaha. du är så söt! Så är det alldeles säkert!

 


Kommentarer
Postat av: Helenis

Jag blir så stolt! :) Fina ni!

2012-06-13 @ 16:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0