Avbrott i nursinghelgen

Jag jobbar helg. Det är inte så farligt. Det är ganska mysigt och trevligt men just den här helgen har ju haft kalasväder och hela min familj har varit samlad och jag fick bara vara med litelite och då blir jag avundsjuk. Jag hann dock gå en skogspromenad med delar av familjen och framförallt de stora barnen eftersom småbarnen hade barnkalas för Ester.
Så här romantiskt hade naturen gjort helt av sig självt! Jag gillar naturen och den gillar mig!
Här på bron kastade vi Puh-pinnar
Så här fina syskonbarn har jag också. Här kämpar de upp för Himlabacken. Selma tog ledningen och Abbe ropade efter henne: Jag går lite långsammare för jag vill titta lite på naturen och så....och så är det lite jobbigt också....

Kommentarer
Postat av: Milla

Som vanligt så säger han väldigt kloka saker våran Abbe.

2012-03-26 @ 20:26:51
Postat av: Helenis

Söta barn du har! :) Det ser ut som om det är sommar hos dig Eve! :) Mys!

2012-03-27 @ 22:52:14
Postat av: Nenne

<3

2012-08-28 @ 10:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0