Om din högra hand förleder dig...

Idag på jobbet skar jag mig på mitt högra pekfinger på en vass kant på en kartong. Så där så att man vill gråta när man spritar händerna efter. När jag slutat jobbet bet jag av min högra tumnagel så kort att hela tummen gjorde ont och inte ville användas. Fredagskvällen tillbringade jag tillsammans med mamma och god mat. När jag hade plockat fram bestick ur kökslådan tryckte jag till lådan riktigt ordentligt med höften eftersom den är lite trög. Missade dock att mitt högra långfinger fortfarande var kvar i lådan. Låg på golvet och kved ett tag.
-
Vet inte om jag ska våga sova. Har två fungerande fingrar kvar på min högra hand. Kommer de att gå att använda imorgon eller är det lika bra att hugga av hela handen nu?

Kommentarer
Postat av: Helenis

Ajaj stackars! Du låter precis som helenis.. :P blåååss på hela höger hand!

2012-04-02 @ 18:19:26
Postat av: Knagg

Haha later ju sadar....Du ar sa sjalvdestruktiv flicka lilla! Du far sluta upp med det dar!

2012-04-04 @ 02:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0